vrijdag 29 december 2017

Wat gaat de tijd snel!

We zijn erg druk met het huis!
Iedereen die wel eens verbouwd heeft weet hoe het gaat.
Je pakt iets aan en dan sta je voor de beslissing om
 dat wat nog niet in de planning stond ook maar meteen mee te nemen,
omdat het er anders niet meer van komt.
Dus van quilten en borduren komt niet veel terecht.
Niet dat ik helemaal niets doe hoor, maar het schiet niet op.
 
In mei ( klik ) ben ik begonnen aan een quilt van Irene Blanc
" The Stonehouse Basket Quilt"
Hier heb ik het middenstuk en twee banen klaar.
 

 
Inmiddels ben ik aan de vierde baan bezig.
Dus hij komt zeker af maar niet in dit jaar.
Gelukkig komt er een nieuw jaar achteraan.
Met een hele mooie grote hobbyzolder.
Ik kan niet wachten om daar lekker te gaan zitten met mijn lapjes.
 
 
Ik wil alle trouwe lezers bedanken voor weer een mooi afgelopen jaar!
Met lieve reacties, natuurlijk ook mijn stille lezers bedankt.
Hopelijk zien of horen we elkaar komend jaar weer.
 
 
 
Lieve groetjes en voor iedereen een veilige jaarwisseling!




7 opmerkingen:

  1. Evelyne your new patchwork is beautiful. Your new space for creating is super big and beautiful! How fun it will be to fill the space with your sewing and stitching. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een ruimte krijg je daar! Heerlijk!
    Ik zit ook wel op zolder,maar dat is ook meteen bedoeld als opbergzolder. En bovendien veel kleiner als die van jou. Geeft niet, het is een heerlijk plekje. En bovendien kun je alles laten liggen als je wat anders moet doen.

    Ook voor jou een heel goede jaarwisseling en een geweldig mooi en creatief 2018. En niet te vergeten een heel goede gezondheid. Want dat is het allerbelangrijkste wat er is.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet jouw middenstuk met schattige mandjes er mooi uit! Maar die randen vind ik echt het einde, zo mooi.
    Kan me voorstellen dat met de verbouwing er bij er even weinig van komt.
    Die zolder..... zucht..... wat een heerlijke ruimte..... ben wel een beetje jaloers hoor.....
    Je kunt daar wel les gaan geven aan een grote groep quilters :-)
    Jij ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig, creatief en gezond 2918.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieve Eef, een heel gelukkig nieuw jaar toegewenst in je mooie oude huis!
    Dankjewel voor al je verhaaltjes, ik geniet er altijd van!
    :o)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful! Happy New Year to you and yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie ruimte om je prachtige werkstukken te gaan maken. Een fijn en vooral gezond 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great progress on your lovely quilt, such pretty colours. Wish I had a crafting attic, you can spread everything about and not worry about making a mess. Gorgeous work will be done in such a room. Happy New Year to you and yours.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...