vrijdag 10 november 2017

Oud en vertrouwd!

Ja, dat is hij die oude 
ARIADNE
Wat was het toch een leuk blad!
Voor elk wat wils.
Haken breien, poppen maken , quilten en borduren.
Dat laatste borduren heb ik eruit gemaakt.
Een merklap.
Het patroon stond erin als vloerkleed, maar ik heb het geborduurd.
Ik ben er hier ( klik) al aan begonnen, maar toen is hij in de vergetelheid geraakt.
Dat vond ik jammer en pakte het werk weer op.
Ik heb hem met veel plezier afgemaakt.
We gaan verhuizen naar een heel oud huis uit 1780, daar mag hij dan de muur versieren.
Ik denk wel dat hij in zo'n oud huis mooi zal hangen.



Doordat er veel aan het huis moet gebeuren zal er minder tijd zijn om te handwerken.
Ik vind verbouwen n.l. ook erg leuk om te doen.
Het zal dus wat stiller worden op mijn blog en ook met het geven van reacties op jullie blogs.
Ik probeer het te blijven volgen en als ik iets af heb laat ik het natuurlijk zien op mijn blog.


6 opmerkingen:

  1. This is a wonderful sampler Evelyne! How exciting your move is! I understand the lack of time to blog, as we just moved also. Our apartment is 150 years old. Not as old as your home! Cannot wait to see pictures in the future.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie merklap is dat! Verhuizen in de buurt? Heel veel sterkte, succes en plezier met het klussen in het oude nieuwe huis. Of is het het nieuwe oude huis? Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de lap mooi geworden!
    Succes met de verbouwing...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful sampler! Good luck with the move. I love old houses!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Прекрасный семплер! Очень красивый! Браво!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...