zondag 26 november 2017

 had ik de top van de " Dutch Deirdre " af, een ontwerp van Janneke.
maar nu is het een echte affo!
Gequilt op de machine.
Diagonaal over de blokjes en rondom de blaadjes.
Label erop, zodat ik altijd weet wanneer, in welk jaar , ik dit quiltje gemaakt heb.
Ik ben blij met het resultaat!

Ik vind het zelfs zo leuk om kleine quiltjes te maken dat ik er meer wil maken!
Zeker ook omdat ik veel in ons nieuwe/oude huis bezig ben ,
dus daardoor niet veel tijd heb om te handwerken.
Maar ja,  die tijd komt wel weer.
In het nieuwe huis krijg ik een hele grote zolder om te quilten.
Heerlijk alle spulletjes, onder handbereik ,
een grote quilttafel en losse tafels waar ik mijn quiltmachine permanent op kan laten staan.
Zo ver is het nog niet, maar wat in het vat zit........
 
Voor iedereen fijn weekend en alvast een gezellige Sinterklaas!




Voor iedereen fijn weekend en alvast een gezellige Sinterklaas!

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk die kleintjes. Begrijp ik dat jullie teruggaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk quiltje geworden! Dat Kerstquiltje is ook heel leuk! Succes verder met de verhuizing en droom maar fijn over jouw nieuwe quiltdomein. Dat wordt dan na bij Goof op zolder ook bij Eef op zolder. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Очень красивые одеяла! Желаю удачи в ваших планах!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh how lovely!! Tiny quilts are harder to make IMO, but oh so pretty! I love tiny! Enjoy your new old house!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie een fijne tijd hier in Nederland.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These small quilts are wonderful. Your new loft space sounds like a dream!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig geworden! En je label? Kijk ik er overheen?
    Ga je verhuizen?
    Geweldig ja een Quiltzolder. Ik ben ook zo blij met mijn Ateljee. Alles gewoon laten staan en liggen, werkt super!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleine quiltjes maken is leuk werk, heb er boeken en bladen over, maar toch komt het er vaak niet van.
    Je kunt er namelijk niet lekker onder kruipen hè.
    Je bent dus nog druk in je nieuwe huis. Straks een hele zolder voor jezelf. Dat is heerlijk, heb het hier ook.
    Alles laten liggen en zo weer verder als je tijd hebt.
    Een klein nadeel is wel dat er op een bepaald moment heel veel ligt.
    Je hebt je quiltje prachtig doorgestikt, mijn complimenten.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Evelyne, this little quilt is so pretty and what a lot of work involved. love the colours and the pattern. How lucky to have your own space for sewing and quilting.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...