zaterdag 14 oktober 2017

De set is compleet!

"  Reideer Season " 
set is compleet met de accessoires.
Het is nu uitgebreid met een sokje, waar een schaartje in kan 
en een naalden boekje in een etui.
Als afwerking weer de Elm Cottags stoffen gebruikt, ook aan de binnenkant van het sokje,

Omdat ik 40ct linnen heb gebruikt en over 1 steekje heb geborduurd kan er geen schaartje in,
of een heel klein schaartje.
Dat is niet erg want met kerst is het ook een leuk sokje om in de boom te hangen.
Het was zo leuk om aan te werken,
van mij mag L'atelier Perdu 
weer met een nieuw borduurpatroon van de " Stitch me Club "komen.
Ik werk er altijd met veel plezier aan!
Voor de foto's even een guirlande op gezocht,
want het is toch een kerst tafereeltje











4 opmerkingen:

  1. This is beautiful. That stocking is darling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul je daar veel plezier aan beleven.... eerst natuurlijk het maken. Zulke lieve ontwerpjes... En nu het gebruiken of alleen al even naar kijken.

    Ik geniet fijn met je mee...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...