donderdag 14 september 2017

Het voelt al Herfstig.


Voelen jullie het ook?
Het wordt al wat herfstig, het blad is hier bijna van de bomen.
Dat is vroeger dan anders.
Normaal is de september maand nog een heerlijke nazomerse maand,
 maar dat is nu echt anders.
De tuin is winter klaar alle tuinmeubelen opgeruimd
Maar dat heeft ook wel weer wat, 's avond lekker wat borduren, lekker knus vind ik dat!
Wat is er dan leuker om iets te borduren wat betrekking heeft op deze periode.
Het is geworden;
" On Pins & Pumpkins"
With Thy Needle & Thread.

Linnen is; WDW
Kleur ; Straw
Garen ; DMC



Ik wens jullie weer een fijne week.

4 opmerkingen:

  1. What a sweet pumpkin! I love your orange haired doll also. ;)
    The leaves are changing their beautiful colors here. We have nice cool nights also.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een leuk borduurtje Eef en mooie foto's. Ik kwam deze dagen ook in de verleiding om een borduurkit te kopen in St. Marie aux Mines. Maar omdat ik nog zoveel onder handen heb en nieuwe dingen heb liggen heb ik me ingehouden. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk borduurwerk weer. En ik ben het met je eens dat de herfst ook zijn hele leuke kanten heeft.
    Fijn weekend, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...