zaterdag 24 juni 2017

Hiep hiep hoera!

Twee keer hiep hiep hoera !
Omdat we vrijdag Toby hebben opgehaald en 
zaterdag,
omdat toen de 2e verjaardag van Vivienne gevierd werd!
Dus zogezegd dubbel feest!

Ik heb voor Vivienne de quilt af en kon hem dus cadeau doen voor haar verjaardag.
Natuurlijk heb ik ook een label erop gemaakt, dat is altijd leuk als herinnering.
We hadden het weer niet mee en konden dus niet naar buiten.
Maar de stemming leed daar absoluut niet onder.
De quilt werd met een big smile ontvangen, zo genieten!
 
Daar heb ik geen foto's van omdat ,
dochterlief niet op internet wil met de kinderen ,
 dat is een afspraak die we al heel lang hebben.
Dus die wens respecteer ik. 
Maar ik heb genoeg foto's gemaakt die ook leuk zijn.
Het pop-beertje " Petzi" ( klik )  op de quilt maakte ik jaren geleden.
De pop " Claudinette"  is een Franse pop en heeft flirt ogen, zo grappig!

Toby kon meteen kennis maken met zijn halfbroertje Otto!
Die ook in onze familie gehuisvest is.
Kortom een geweldig weekend was dit weer, een met een gouden randje. 







 Natuurlijk kwam Bijou zoals altijd weer even de inspectie doen!





Toby
Half broer Otto

12 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk quiltje. De kleine meid zal daar heerlijk onder weg dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig is de quilt voor je kleindochter Vivienne geworden Evelyne,
    en zo lief ook het label dat je erbij hebt gemaakt. Kan me voorstellen
    dat Vivienne daar heel erg blij mee is. Zo prachtig ook het popje Petzi
    wat daar zo lief zit, wat heb je dat fantastisch mooi gemaakt, dat sprekende
    kopje en het totaal is een schoonheid.

    Net als Toby, ohhhhhh je smelt gewoon als je dat kopje ziet, wat een rijkdom
    om weer zo'n lieverd om je heen te hebben, zijn halfbroer is ook al zo'n plaatje.

    Heerlijk dat jullie het zo gezellig hebben gehad met z'n allen en ik denk dat
    er bij jullie thuis altijd veel gezelligheid te vinden is.
    Prachtige omgeving trouwens daar in jullie paradijsje.

    Liefssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The quilt is just lovely Evelyne.
    Oh my! Toby!! I could just hug him right now!! He is soooooooo cute! What a precious baby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige quilt, dat zijn de meest kostbare cadeaus! Een quilt van je oma! Bedenk je eens hoe heerlijk wij dat zouden vinden! En Toby? Wat een scheetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige quilt voor jullie kleindochter! En wat een lief nieuw lid van het gezin mochten jullie verwelkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toby wat ben je een lief moppie!!!!
    proficiat en hartelijk gefeliciteerd voor jullie allemaal!
    En de quilt voor Vivienne is weer een echte Eef quilt, zo lief, mooi en vrolijk!
    Geniet ze Eef!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk hondje, ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Hij ziet er zo schattig uit. Je quiltje is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie quilt is het geworden he?
    En dan jullie Toby. Een snoepje is het hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke quilt heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een schattig hondje jullie Toby. Daar raak je vertederd van.
    En wat is de kroontjesquilt leuk geworden. Ik snap dat Vivienne er blij mee is. Enig! Leuk ook de tekst op het etiket.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful! And your Down the Rabbit Hole is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig quiltje hoor en die Toby, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...