zaterdag 20 mei 2017

Van Alles Wat.

Hebben jullie dat nou ook,
Dat je met zoveel dingen tegelijk bezig bent?
Dat je zo geprikkeld wordt door internet,
geïnspireerd door andere blogs,
dat je zoveel leuk vind
 en dan ook nog overstag gaat om weer aan iets nieuws te beginnen.
Ik ben er een ster in!!
 
Ik houd wel van wat afwisseling.
Beetje borduren een beetje quilten soms een pop maken en ga zo maar door.
Lieve kleine " Goofse" hartjes appliceren, toen ik daar mee bezig was een een paar aardbeien at 
kwam ik dit leuke harten aardbeitje tegen.
 
Foep ( Klik ) waar ik de twee zijbanen voor aan het maken ben,
Vakjes borduren voor de letterbak en mijn vakken kastje , BPeeën ( Klik) en Ramen Lappen.
Verder wacht er een The Little Princes quilt ( Klik)voor Vivienne mijn  kleindochter waar de bies omheen moet
 en nog een label voor gemaakt worden.
Ze is in Juni jarig, dus dan moet hij wel klaar zijn.
Daar werk ik nu ook aan verder.
Dan natuurlijk de Sarah Fielke BOM
De Stonefields( Klik) waar nog een rand omheen moet.
Als ik het opschrijf denk ik Pfffffffff
Maar ik heb in alles lol en plezier en werk er vol liefde aan.

Wat ik al zei, ik ben ook aan een nieuwe quilt begonnen.
 Hij stond in een oude  Franse Quilt Country.
"Les Paniers de Stonehouse"
 van Irene Blanck.

Al een hele tijd wilde ik eens een mandjes quilt maken, deze vind ik zo leuk!
Die kon ik niet weerstaan !
Dus hup een paar mandjes gemaakt, 
 jullie kennen het wel denk ik,  van één mandje komen er meer!
Ik werk lekker verder er zijn nu nog geen vrienden of familie.
Daarom heb ik er nu de tijd nog voor.
Straks is het hier  een drukte en komt er niet zoveel meer van handwerken.

Aardbeien huisje



 Goofse Hartjes
Les Paniers de Stonehouse

Fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk bezig toch Eef. En onder de 20 tellen we niet!😉 De quilts van Irene Blanck zijn ook zo mooi! Bij Willeke (Fat Quarters) is er ook een groepje bezig met één van haar quilts. Eerst maar de quilt voor kleindochter ombliezen zou ik zeggen. Maar wie ben ik? Zelf begin ik ook pas bij 21 te tellen.....!!!!! 😀Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All your little projects are so sweet. There is simply not enough time, is there?! I hope to see a puppy soon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Everything looks wonderful!! it really is difficult to resist all the temptation online.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have lovely projects to be working on. I am not counting because then I would have to declare mine.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!!!
    Dat heb ik nu nooit dat ik wat nieuws begin,..
    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Очень интересные и красивые проекты!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal niet herkenbaar............
    De Stonefields, de Rowdy Flat library, vakje per week, een mandjes quilt, breien, haken..........
    En zo kan ik nog wel een paar projecten opnoemen.
    Maar als we maar zoet zijn toch ?
    Jouw letterbak borduurtjes zijn ook al zo leuk.......zal ik ook ?
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hoop projecten zijn dat! Gelukkig een paar bijna affo's.
    Dat "ik maak vast één blokje om te kijken hoe het wordt", dat ken ik (en alle andere quilters ook)
    Dan is stoppen zo moeilijk.... ach nog eentje dan..... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk , je bent met allemaal ' leuke dingen ' bezig.
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...