vrijdag 21 april 2017

Ik voel de Lente!

We zijn weer in La Douce aangekomen!
Mooie route met bloeiende koolzaadvelden, dus de reis ernaartoe was genieten!
Hier aangekomen was het erg koud, het vriest 's nachts zo'n 6 a 7 graden.
Overdag schijnt de zon en is het vandaag 14 graden.
Het begint op lente te lijken!

Ook met het borduren is het een beetje Lente.
In mijn vorige post zag je de Prairie Schooler eieren.
In dezelfde serie hoort deze met het huisje en de kippetjes.
Een echt lente tafereeltje, vind ik.
Ik heb het niet in een eivorm geborduurd, Pasen is tenslotte voorbij.
Dat is niet helemaal de rede.
Ik vond op de brocante markt een leuk vakkenkastje, 
beetje vies geworden, vuil wit.
Daar heb ik even de Annie Sloan bij gepakt en 
het een lik verf gegeven in mijn favoriete kleur Duck egg.
Borduurtje erin en voila!!
Het eierdopje is van Nicholas Mosse.
Het kleine Tilda haasje maakte ik zelf,
leuk als decoratie. 
Zo en nu verder met vakken vullen!!


 Goed weekend .

6 opmerkingen:

  1. Oh well done! This is adorable in this space.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enig is dat kastje geworden met jouw borduurtje en de rest erin. Ja, het is nog erg fris voor de lente, ook hier in Nederland, maar wat in het vat zit, verschiet niet zullen we maar denken. Ga lekker genieten daar. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Evelyne, wat is dit een leuk borduurtje in dat vakje.
    Gelukkig wordt het vanaf nu minder koud in de nachten, ga lekker genieten van de mooie natuur en al het goeds dat dit land ons te bieden heeft. groetjes, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n mooi werkje Eef!!! net zoals die mooie 'paaseitjes' . Geniet van 'La douce France'. Groetjes Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg Leuk!!
    Heerlijk de lente in de lucht.

    Dikke knuff,...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...