zaterdag 25 februari 2017

In de La-la-lalalala.

Zoals Toon Hermans zingt!
Mien waar is mijn feestneus, Mien waar is mijn neus.

Nou was ik niet op zoek naar mijn feestneus, 
maar wel op zoek in mijn borduurla naar een leuk patroontje.
Daar vond ik nog een leuk pakketje,
patroon stofjes , knoopjes en speldje, dus gewoon helemaal compleet.
Ik kon er zo mee starten!
Leuke kleuren en  leuke stofjes.
Dus, hup draad in de naald en een avondje kruissteekjes borduren.
En kijk...
dit is het resultaat.





Het pakketje komt van 

Voor iedereen die 
Carnaval 
 gaat vieren heeel veeeel LEUT!!
Ik duik onder in het feestgedruis! 

11 opmerkingen:

  1. Ook weer een leuk borduurtje Eef.
    Veel plezier met Carnaval! Alaaf! Ik zag ze hier op het station in Tiel ook al uitgedost staan. Op weg naar Oeteldonk zal wel! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk projektje! Lieve foto's ook. Ik ben van boven de rivieren. Dan is dat carnaval voor mij maar een apart gebeuren 😊. Heel veel plezier en pas goed op jezelf ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alaaf, veel plezier. Ik zit met naald en draad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer zo'n super leuk borduurwerkje geworden, gezellige carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je wat ik wel zou willen zijn? Een bloemetjesgordijn, een bloemetjesgordijn,.... veel plezier Eef!
    Ik geniet hier wederom van je borduurtje!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit ook weer leuk geworden. Een hele fijne carnaval voor jou. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief speldenkussentje is dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh so cute! I love the colors and the way you finished it!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...