vrijdag 17 februari 2017

Technische les.

Een paar weken geleden, had ik mijn eerste cursus gegeven door
Judith bij Wietske (klik)
Als Judith les geeft dan krijg je dus ook echt les!
O, wacht wel op een hele leuke en goede manier en heel erg leerzaam zijn haar lessen.
We hebben het eerste blok van de
SQUARE DANCE IN RED 
gemaakt.
Ik heb er mijn best opgedaan , maar het is niet helemaal perfect!
Maar zoals Judith altijd zegt op haar blog,
" Remember; Better finished than perfect "!! 
Op naar morgen voor de volgende les!



Fijn weekend.

11 opmerkingen:

  1. Helemaal niets mis met je blok hoor! Ziet er prima uit! En het blijft handwerk dus perfect wordt het nooit...... gelukkig maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Evelyne,
    thank you for your lovely comment on my blog. So happy you did this! Not only because of your friendly words but also because now I can put your blog back to my (restored) bloglist. My old one disappeared all for a sudden some months ago ...

    I scrolled through your last posts and you made so amazing things! WOW! I am really smitten!

    Enjoy a nice weekend

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals Yvonne boven mij al zegt: niets mis met je blokje. Leuk te lezen dat jij ook nog lessen volgt. Ja zelfs Juud, die al zoveel doet en kent, volgt les bij weer iemand die nog meer kent en weet. Een hele fijne dag en les vandaag. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel gezellig uit. Ik krijg er spontaan zin in om het ook te maken. Maar mijn handen zijn eerst nodig in de tuin. Daarna toch maar weer eens een lapjes projectje opstarten. Tot in la douce France.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er zo leuk uit !!! geniet maar van je volgende les ;-) Groetjes Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It looks wonderful! Hope you continue to enjoy your classes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Evelyne,

    Uhhhh.....niet helemaal perfect schrijf je, nou ik vind
    het toch echt een juweeltje hoor.
    Heeerlijk als iemand zo goed les kan geven en je weer
    allerlei speciale kneepjes kan leren.

    Maar volgens mij ben jij een toppertje op dit gebied, j
    maakt de meest mooie dingen en ik geniet er altijd van om alles
    te bekijken op je blog.

    Geniet nog van een fijn weekend verder.....

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke quilt is dat de Square dance in red. Als ik jouw quilts en borduurtjes steeds zie, denk ik dat jouw manier van werken toch aardig perfect is. Als je er zelf maar plezier aan beleefd. Er schik in hebt. Hoe gaat het met de vogeltjes quilt , Bird dance?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...