donderdag 19 januari 2017

Hier ben ik weer!

Het is even geleden dat ik een blogje schreef,
dat is eigenlijk niet zo mijn gewoonte!
Ik zat een beetje in een blogdipje en had ook niet zoveel te melden.
Na de drukke december maand was het gewoon even lekker zonder 
blogjes, Facebook enz.
Niet dat ik nergens mee bezig was hoor, nee dat is ook niet zo mijn ding!!
 
Een tijd terug volgde ik een workshop van Supergoof en daar werd
"GEFOEPT"
Het verhaaltje wat Ingrid erbij vertelde ontroerde me gewoon.
Dat verhaaltje wil ze in boekvorm uitbrengen en hoe leuk is het dan , 
om met je kleinkind onder het quiltje het verhaaltje voor te lezen.
Het was zo'n  leuke groep en wat is het een geweldige quilt om mee bezig te zijn.
Al die poezen, vogels, eitjes, bloemen en kantjes.
Even wat foto's en dan ga ik weer gauw verder.
 


Tot gauw weer en ik FOEP nog even verder!
Werkelijk ik heb de Foeperitus!

14 opmerkingen:

  1. Erg leuk jouw uitvoering van de Foep! Je bent ook al een lekker stukje opgeschoten Evelyne! Zaterdag ga ik naar een trunkshow van Ingrid. Daar heb ik reuze zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je er weer bent, ik had je verhaaltjes al gemist. Je maakt prachtige dingen .Er was nog genoeg te lezen en zien in je vorige blogs, het geeft inspiratie. Veel plezier nog met de quilt van Supergoof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een blogpauze is best lekker hoor, even helemaal niks.
    Maar intussen ben je toch maar lekker bezig geweest.
    tot gauw
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor om die Foep quilt te maken! Ziet er al leuk uit met al die vogeltjes.
    Ja, soms heb je gewoon niet zoveel te laten zien op je blog, dat maar even pauze toch?
    Veel plezier met Foepen!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh these cats with hats!! What darling birds! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar hoor om even niet zo een zin te hebben. Lekker cocoonen en bezig zijn met je lapjes. Mooie kleurkeuzes weer! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, leuk is die Foep van Ingrid. Ik heb het patroon ook. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach een blogdipje hebben we allemaal wel eens denk ik.
    En dat gaat meestal vanzelf weer over.
    Ik vind je Foep quilt erg leuk worden.
    Zelf heb ik het patroon nog niet, maar nu ik al die Foepjes langs zie komen.......ben ik toch ook wel een beetje verliefd aan het worden.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik ga morgen naar een trunkshow van haar 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een allerliefst quiltje wordt dat, lekker van genieten Evelyne!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha...wat een uitdrukking! Ik wist niet wat ik las!

    Maar het ziet er wel erg leuk uit allemaal! Prachtig!

    Fijn weekend verder.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er erg lief en leuk uit. Deze staat ook hoog op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...