zaterdag 31 december 2016

Bye Bye 2016 !

We zijn weer aangeland op de laatste dag van 2016.
Het lijkt wel naar mate je ouder wordt de tijd steeds sneller gaat.
Ik zou wel willen dat er meer uren in een dag zaten,
maar dat is helaas niet zo , dus moeten we efficiΓ«nt met de tijd omgaan.
De laatste weken niet zo veel kunnen doen .
Verjaardagen etentjes, Kerst.
Vanavond weer een glamour feest, 
hielden mij van mijn borduur en quiltwerkjes weg.

Met het doorkijken van de foto's van het afgelopen jaar 
vond ik er nog een paar foto's die ik nog niet had laten zien.
Mijn Stonefields top gefotografeerd aan een oude Franse schuurdeur,
afgelopen zomer in La Douce.




en mijn "Tis the Season"van  BBD.
met
Passe-partout en lijst van Jil Rensel studio,
Die hangt met de kerstdagen.in de kamer.

Blijft genieten!

Verder is de boom weer versiert met mijn Jim Shore  figuren,
Ieder jaar als ze uit de doos komen vind ik ze weer leuk en hang ze met plezier in de boom.



 Ik wil mijn trouwe volgers  bedanken voor de reacties,
 die ik van jullie kreeg dit afgelopen jaar.
Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling 
en
een mooi en creatief
2017
 

12 opmerkingen:

  1. Zo mooi de top van de Stonefields! Nu nog randen?
    Eerst nog dit jaar uitluiden en op het nieuwe klinken! Heb jij goede voornemens?
    Fijne jaarwisseling en voor 2017 veel gezondheid en geluk en graag tot ziens bij jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I loved looking at your beautiful work again. Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2017 toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie figuren zijn dat die je in jullie kerstboom hebt hangen, ik heb zoiets nog niet eerder gezien.
    Prachtig is ie je stonefields quilt. Toevallig ben ik er vandaag ook mee verder gegaan. Eigenlijk moet ik nog maar een paar blokken maar op de een of andere manier bleven die in de, veel te grote, doos "nog af te maken" liggen. Ook al doe ik niet aan goede voornemens, er moet nu eerst wel iets af.
    Ik ga een beetje streng zijn voor mezelf πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€
    Ik wens je een mooi en creatief nieuw jaar.
    Groetjes Marja
    πŸ€πŸ€πŸ€

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden je Stonefield. Verder wens ik jou en je familie alle goeds voor 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Evelyne, wat leuk die kerstboomfiguren en super leuk jouw Stonefields.
    Wederkerig een heel mooi en creatief 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Stonefields is so amazing. I'm so glad you showed it off -- beautiful setting for it too! Your tree looks lovely with those ornaments from Jim Shore. I love him too! Happy 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je Stonefields ziet er prachtig uit, leuk om af te maken dit jaar.
    Die kerstboomfiguren zijn heel apart en erg mooi. Jammer dat ze nu weer in de doos moeten.
    Ik wens jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2017 toe.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geniet van je prachtige werkstukken en je verhaaltjes, kijk al weer uit naar de volgende, groetjes, Nelly een stille lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet van je prachtige werkstukken en je verhalen. Kijk alweer uit naar de volgende, groetjes van Nelly een stille lezer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je stonefield lief en mooi om te zien....*Ü*....

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...