vrijdag 21 oktober 2016

Wat een heerlijke tijd is de herfst toch.
Nog wat zonnige dagen en die kleuren!
Zulke warme kleuren!
In de ochtend de mist en als we wat geluk hebben trekt die op, als de zon doorkomt!
Het verkleuren van de bladeren aan de bomen, zo mooi.
Ik houd ervan.
 
De kleur oranje hoort zo bij dit jaargetijde .
De pompoenen maakte ik zelf van wol en van velours / fluweel.
De stelen zijn overblijfsels van de echte pompoenen.
Verder een oud leitje waar ik wat pompoenen op heb getekend.
Het huis een beetje versieren hoort er voor mij ook een beetje bij.
Manden met herfstblad, bessen veren , takken , zonnebloemen,enz.
In de mand hoort ook een leuk borduurwerk, wat betrekking heeft op deze tijd.
Het is :
Halloween Delivery
Van Plumstreet Samplers.
Met veel plezier heb ik het geborduurd.
Zo de mand is gevuld!







8 opmerkingen:

  1. Je creëert altijd van die leuke hoekjes Evelyne! Ook nu weer voor de herfst. Ook ik heb een herfsthoekje gemaakt op een bankje in de hal. Alleen mis ik zo'n leuk borduurtje! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just love your autumn display. Your cross stitch is the centerpiece, surrounded by many rich, seasonal items. I like the velvet pumpkins you made very much!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n super leuk patroontje.
    Waarom heeft een dag zo weinig uren!!
    Kom helemaal tijd te kort, nu wil ik dit ook al kunnen maken. Hiihiihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. per toeval je supermooie blog gezien ,en ja herfst is ook wel mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geniet altijd zo van jouw foto's. Die worden met zoveel zorg gemaakt, en je borduurtjes.... Ach wat zal ik zeggen? GEWELDIG! as ever!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk is de herfst toch, ik geniet er ook zo van. Ben je alweer hier of nog in het franseland?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...