vrijdag 19 augustus 2016

Hier ben ik weer trouwe blogvriendinnen.
Dit keer niet veel bijzonders te melden!
Ik ben weer druk met visite en tussendoor werk ik aan de 
Stonefields.
Ze groeit steeds een beetje,
blokje voor blokje,
baan voor baan, op mijn trouwe
Fatherweight! 

Ik heb wel een lieve, mooie, leuke, supporter!
Ik zag haar en was op slag verliefd,
maar helaas ze was al verkocht.
Ik nam contact op met Cécile en ze maakte voor mij 
een nieuwe die bijna gelijk is aan het verkochte popje.
Helemaal gelijk kan niet,  want de popjes zijn handgemaakt.

Zie je ook die leuke kleurige aquarel?
Die kocht ik op een tentoonstelling hier in de buurt.
Hij is gemaakt door Bernadette Le Mée
Vroeger maakte ik ook aquarellen, maar nu handwerk ik liever.
 




11 opmerkingen:

  1. aaaah wat is ze schattig! Ze past op en bij de Stonefields,...
    Dag lieve Eef!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief poppetje is dat! Echt mooi. Ik snap dat je meteen verliefd was!

    Fijn weekend.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Evelyne,

    Wat een heerlijke sfeer zo op je werkplekje, en wat
    een lieflijk poppenkind heb je gekocht, zo schattig met
    dat piepkleine haasje in haar handjes.

    En de Aquarel van Bernadette le Mée vind ik schitterend,
    mooi de kleurencombinatie en zo'n leuk tafereeltje.
    Heerlijke aanwinsten meis, geniet ervan met volle teugen.

    Geniet van een heerlijk weekend.....

    Liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk plekje en leuke mooie dingetjes die je laat zien. Ook een mooie ets. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een ontzettend leuk poppetje! Het is een gezellig plekje daar.
    Lieve groet, Jeanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die popjes he? Deze zijn helemaal "in" in Frankrijk. Lekkere zomer?
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief poppetje! en die aquarel is ook mooi en kleurrijk. Geniet van je visite, het mooie weer en al het goeds dat 'la Douce..'te bieden heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk blog heb je, ik geniet ervan. Je maakt prachtige dingen. Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk en knus werkplaatsje heb je
    meis, je zult hier heel wat knusse uurtjes
    doorbrengen denk ik zo...

    En wat zijn de popjes van Cecile ontzettend
    schattig zeg...en deze vind ik zo lieffff..

    Liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh! I love the picture of your sewing desk. It looks both comfortable and creative. No wonder that you make so lovely quilts and dolls and so on.

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...