vrijdag 5 februari 2016

New born Bear!!

Vorig jaar kocht ik op de Poppen & Berenbeurs 
een pakketje om een beertje te maken.
Mijn vriendin kocht het pakketje ook.
We zouden samen een poging wagen.
Nou maak ik vaker popjes en beertjes e.d. dus zou ik haar helpen.
Vooral met het keren en vullen van het 11 cm kleine beertje.
Haar vingers vinden dit niet zo leuk meer, artrose dus dat is dan niet zo'n fijn werkje.
een paar weken geleden hebben we afgesproken en zijn aan de slag gegaan.
Met deze deugniet als resultaat.
 

Brrrr koude billen!!

Voor iedereen die gaat Carnavallen 
Veel Leut
 

11 opmerkingen:

  1. You are so talented! I love the bear! He's wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The little bear is very sweet. Hope he has now warmed up.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerdje is dat. Stakker met zijn billen in de sneeuw. Niet veel sneeuw maar toch. Hier helemaal niets (gelukkig). Wens je een fijn weekend.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje...doet me zin krijgen om hier ook eens terug stappen in te zetten

    groetjes
    Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd, sneu dat hij in de kou moet zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your little bear. Do you know if the kit is available to buy from a shop. I live in Scotland but am happy to shop online overseas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een schat is je nieuwe aanwinst geworden Evelyne.
    En deze mohair soort is ook al zo grappig met die kleine plukjes.

    Leuke foto de twee beertjes zo gezellig bij elkaar,
    lief ook dat schattige lichtblauwe jurkje wat je voor
    beer hebt gemaakt.

    Geniet nog van een fijn weekend verder,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb toen ook een blikje gekocht met een beertje om te maken. Moet nodig aan de slag zie ik, want is sonde om het dicht te laten. Wat een liefje...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...