zondag 30 augustus 2015

Beloofd is beloofd.

In juni 2014 (klik) borduurde ik dit lapje al,
 maar aan de afwerking van het lapje kon ik maar niet beginnen.
Ik had geen idee hoe ik dat zou doen.
Totdat ik bij Jeanny de afwerking zag van haar lapjes.
 Die zijn zo mooi afgewerkt met een open zoompje of met muizentandjes.
Ik zag dat ze ook een workshop  hierover gaat geven bij Steekjes en kruisjes.
Ik had beloofd mijn lapje te laten zien als het klaar was en...
Beloofd is beloofd 

 Welkom nieuwe volgers.
Ik hoop dat jullie inspiratie op kunnen doen op mijn blog.

Iedereen een fijne zondag!


10 opmerkingen:

  1. Prachtig geborduurd!!
    Hier staat het borduren wel op een heel laag pitje,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Evelyne. Het is nu een prachtig lapje en mooi afgewerkt. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful finished for the little red sampler.

    Greetings
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat is het zoompje goed gelukt, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is het inderdaad mooi afgewerkt ! En wat blijft Rood met Wit toch een leuke kleurencombinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan...en zo netjes. De steken zijn zo regelmatig gemaakt, je hebt de draadjes natuurlijk geteld...hihihi.

    Wat heb je een leuk schaartje daar liggen.Leuk, met die hartjes!

    Fijne week.



    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Evelyne,
    I am a big fan of these classic red samplers! And the one you show here is amazing! Perfectly worked!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...