vrijdag 24 april 2015

De Stonefields blokken van deel 7

Zo dat is weer af de blokjes van de Stonefields 7.
Er waren hele leuke blokjes bij om aan te werken.
De bloemenmandjes "Spring in Montauban".
De  kralenketting " The Bracelet" was een heel bewerkelijk blokje , 
maar met zo'n geweldig leuk resultaat!
Dan heb ik zelf nog een blokje gemaakt,
HET BLOKJE MET DE OOIEVAAR.
Ik heb het ontworpen omdat er in juni een derde kleindochter geboren wordt,
vandaar de cijfers 1- 2- 3 .
Daarom vind ik het leuk om het als herinnering in deze quilt te hebben .
Natuurlijk was dat ook een spannend blokje 
om te zien hoe het resultaat zou zijn met de gekozen stofjes.

Nu ik het toch even over de geboorte heb,
wil ik jullie even laten weten dat ik minder op jullie blogs kan reageren, want
zoals jullie misschien kunnen herinneren uit het verleden, 
maak ik altijd een 10 dagen doos voor als de baby geboren wordt.
Ik moet daar nu echt aan beginnen anders krijg ik het niet klaar.
Zeker ook omdat we dit
 weekend naar ons huis in Frankrijk gaan voor een half jaar.
En het huis een flinke schoonmaak beurt nodig heeft,
omdat het een half jaar heeft leeg gestaan.

The Bracelet Blok 74
Spring in Montauban blok 83

Spring in Montauban blok 84

Spring in Montauban blok 85
Lucille blok 82

Pyjama Party blok 78

Wryesdale blok 75

Neil's Dairy blok 80

Neil's Dairy blok 81

Pyjama Party blok79

Wryesdale blok 76

Eigen gemaakt blok i.v.b. met geboorte kleindochter

Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties op de Logjes van Quilttas en de Sampler.
Hopelijk tot gauw weer, hoewel ik nog niets kan laten zien natuurlijk van de 10 dagen doos ,
 want dochter lief leest mijn blog ook.

17 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Eef, wat zijn je blokjes weer MOOI!
    Maar de allermooiste en de allerliefste vind ik natuurlijk het blokje met de ooievaar.
    Heerlijk dit weekend naar het Franse Huis, de Franse verhaaltjes vind ik ook altijd zo leuk om te lezen,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eef je eigen gemaakte blokje! TE MOOI, echt helemaal geweldig. En je andere blokjes ook hoor, maar deze! TTE LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Eef wat heb je dat mooi gedaan.
    Ik ga je missen hoor. Tot gauw en dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Eef, wat een enige blokken en wat leuk weer een kleindochter! En ik kan het weten, gisteren is onze derde kleindochter geboren, moeten nog afwachten of alles goed is, vandaar nog even blogstilte! Geniet van jullie heerlijk huis in La Douce en veel zon daar! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals gewoonlijk zijn je blokjes weer TOPPIE !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie blokjes weer Eef! En dat ooievaartje! Enig! En nu lekker werken aan de 10 dagen doos. Zeker leuk om te doen. Sterkte met het schoonmaken en een fijne tijd weer in Frankrijk. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Evelyne. Ik vind je eigen blokje het mooiste en de stof is heel mooi. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, met de aankomende kleindochter.
    Mooie blokjes en zeker het ooievaars blokje.
    2014 bracht ons kleindochter 3 en 4.
    Succes met de poets in het Franse huis.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your blocks -- and love the stork one for your granddaughter! Very exciting!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt genieten. Prachtig Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie blokken weer!!! Hele fijne tijd in het Franse!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou er ook zo aan willen beginnen als ik die gave blokjes zie, maar kheb nog zat liggen hier ! Wat super leuk dat je weer oma wordt ! Veel plezier in Frankrijk

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, wat ben jij weer lekker bezig geweest, ontzettend leuke blokken heb je gemaakt.
    Nu eerst even de spinrag weg :) en dan aan je 10-dagendoos, zal ook vast wel weer heel leuk worden. Veel plezier met de voorbereidingen daarmee en ga genieten in je Franse stulpje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely blocks and the stork is such a sweet idea to add for your new grand daughter! Such an exciting time for you all!
    Helen xox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve blokjes. Heel leuk gedaan het blokje met de ooievaar.
    Heel veel plezier in jullie huisje en het allerbeste met de nieuwe wereldburger die gaat komen en zijn ouders.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie blokken en erg leuk het blok mbt geboorte van je kleindochter

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn net allemaal kleine schilderijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...