donderdag 26 februari 2015

Weer wat Stonefields blokjes af !

Hier ben ik weer met wat Stonefields blokjes van deel 5.
Wat is het toch leuk om tussen mijn stofjes te zoeken naar het juiste stofje.
Ik vind ze weer leuk gelukt al zeg ik het zelf!
Over de  "lollipop Lady" is de bloem 
moest een dikke zigzag band, dat heb ik niet gedaan
omdat ik dat helemaal niet mooi vond.
Het rozenstofje viel helemaal weg door die dikke band eroverheen.
Wel heb ik er een bloemenkantje omheen gemaakt,
wat ik leuker vond.
Verder heb ik weer mooie Toile de Jouy stofjes,
voor de vierkante blokjes gebruikt.
De pop is mijn nieuwe aanwinst.
Het is een "Patsy Ann" pop samen met schaap en beer showen ze de nieuwe blokjes.
"The `Handkerchief" blok 57 + 58


" The Handkerchief" blok 59

" Lollipop Lady" blok 60




" Strasbourg Station" blok 51




Bedankt voor je interesse en tot gauw weer!



12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi aanwinst heb je met een heel chique jurk. Leuk hoor en je zakdoekjes zijn ook heel lief geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, you have some lovely fabrics for these blocks. Gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave blokjes ...die stofjes zijn zo mooi ! En je nieuwe pop is geweldig !!
    Fijn weekend

    ieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blokken en wat heb je er mooie stoffen voor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige stofjes!! Kan me zo voorstellen dat dit een leuk uitzoekwerkje is!
    En ja die pop.... Liefffff.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Все блоги очень красивые и интересные! И кукла прекрасна!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooi weer. Zijn jullie je koffers al weer aan het pakken?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...