zaterdag 22 november 2014

Waarom vind ik toch zoveel leuk????

Hebben jullie dat nou ook?
Ik vind borduren , quilten, haken, breien, poppen maken, cartonage, ect,
allemaal leuk om te doen.
Daardoor kom ik altijd tijd tekort om alles te kunnen doen.
Keuzes maken is dan eigenlijk een logisch gevolg.
Dus vallen breien en haken als eerste af.
Alhoewel...

 Verder heb ik ook weer een Stonefields blokje af.
Ook weer iets met sterren, een moeilijk blokje om de sterren puntjes precies tegen elkaar te krijgen,
wat ook niet helemaal gelukt is.
Maar er moet nog zo'n zelfde blokje gemaakt worden dus ik krijg een herkansing!

En dan de volgen de sterren de
Fussy Friday Stars

Stof: ?????

Stof ; Marcus " Anna Bella"


13 opmerkingen:

  1. Love that crochet! It's just lovely! Love your Stonefields and fussy cut stars too! I know what you mean. When you have so many different crafts to do, it feels like you never get anything finished. I'm having the same problem. But who cares? So many pretty things to admire, even if they are WIPs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel herkenbaar... Je gehaakte deken is prachtig, wat een mooie kleuren! Je stonefieldsblokje mag dan niet helemaal perfect zijn, ik vind hem heel knap en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest! Resultaten zijn wederom schitterend.

    Lieve groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar Evelyne, zoveel leuk vinden, maar een extra handicap is dat we het ook allemaal kunnen. Ik vind het ook moeilijk om keuzes te maken, dus doe ik alles en moet ik ervoor waken dat ik niet zomaar ergens aan begin en dat ik het veeeeeel later weer ergens onafgemaakt tegenkom. Mooie deken maakte en ja die sterren, dat zou ik nou echt niet kunnen, ze zien er prachtig uit. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keus maken in wat je wilt gaan doen is altijd lastig maar vaak kies je toch voor iets wat je het allerliefste doet.
    Althans zo werkt het bij mij.
    Jouw sterren.....hhmmm, ik ben altijd erg onder de indruk van hoe jouw sterren er uit zien. Prachtig Evelyne.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat laat je veel moois zien en ja ik kan ook alrijd erg moeilijk kiezen maar doe gewoon waar ik op dat moment het meeste plezier in heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my! Your crocheted blanket is so very lovely. Just super. Such pretty, pretty stars.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ja, veel te veel leuke dingen en veel te weinig tijd.
    Gelukkig hou ik niet van breien, dat scheelt al iets.
    Je haakwerkje is prachtig, mooie kleurtjes;

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij vergeet erbij te zetten, dat je foto's bewerken ook mooi vind ;-)
    Want die zien er altijd prachtig uit !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig, ik ben niet de enige die alles leuk vindt! Je blokje & sterren zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is het een troost als ik je vertel dat jij niet de enige bent met dat probleem.
    De sterren van jou blijven prachtig.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dat is echt een probleem als je zoveel dingen leuk vindt om te doen, ik herken het helemaal. Ik vind je Stonefieldsblokje erg leuk, en je sterren ook, en niet te vergeten je haakwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...