dinsdag 21 oktober 2014

Etui

Om mijn borduurwerkje in op te bergen maakte ik een etui.
De stof is voorgedrukt, het enige wat ik deed, 
 was een rood hartje borduren en het etui in elkaar naaien.
Met een mooi bandje, kwastje en een stukje naturel stof en een in kleur gekozen binnenvoering.
Zo blijf het lapje netjes schoon en is het borduurgaren en borduurring nooit zoek.
Verder ben ik bezig met twee June's  popjes van Atelier Bep nu nog bloot , dus moet ik snel aan de slag om wat kleertjes te maken met dit gure weer.
 




5 opmerkingen:

  1. Super Eef, wat ziet het er leuk uit. Ik merk het al, ook hier in Nederland kun je creatief zijn. Heerlijk dat je nu een poosje blijft. Ik zie je snel en verheug me erop.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Psst Eef, geef jij ook workshops? Ik meld mij vast aan! Voor wanneer dan ook! Het is zoals altijd weer smullen bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en handig mapje. De popjes zijn ook zo leuk om te maken. Ze zien er al erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een etui voor je borduurwerkjes. Schattig stofje!! En zo handig!!
    Voor de popjes zou ik maar als de bliksem aan de slag gaan; je weet wat er heerst op het moment.... ze zouden het niet overleven!!
    Groet, Rya, Rotterdam
    P.S. Ik geniet telkens weer buitengewoon van je prachtige sterren; ze maken mijn hart blij!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...