vrijdag 19 september 2014

Kathy's Violets

Het ontwerp van Martina Weber
"Kathy's Violets"
Biscornu 
lag al een hele tijd op mij te wachten om gemaakt te worden.
Zij ontwerpt ook hele mooie Mandela's.
Ik borduurde een paar jaar geleden
"Debi's Roses"
die ik ook zo mooi vind.
Daarom maakte ik ook een foto van allebei.
Je vind de patronen hier.
Ze zijn vrij te downloaden.
Ik borduurde op een blauw/grijze stof met de opgegeven kleuren ,
Behalve het goud draad wat ik veranderd heb in zilver draad.



Debi's Roses & "Kathy's Violets"

Natuurlijk kunnen de sterren niet ontbreken,
dus maakte ik er weer twee.

Stof;  Lily Ashbury

Stof: Lily Ashbury
Goed weekend .
Lieve groetjes,
Evelyne

12 opmerkingen:

  1. Wow! So beautiful! Love the stars too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evelyne,

    Wat heb je weer prachtige foto's van je werkjes gemaakt. De fuzzy stars blijven geweldig.

    Fijn weekend.

    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes en prachtige sterren.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn de biscornu's, zo ook de sterren.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat ziet dat er leuk uit. Ik kijk geregeld wel bij u en vindt de sterren die u maakt ook heel erg mooi. Ik blijf u volgen. Goed weekend. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig en wat weet je het goed te fotograferen. Fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooo!!! Biscornu is so jewellery and gentle!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Evelyne. Leuke biscornu. Ik vind je sterren heel erg mooi.Wel een precies werkje.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dear Evelyne,
    wow!
    The biscornus are amazing little treasures. Wonderfully and perfectly worked!
    And I also love the sewed star!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Все очень красивое и шикарное! прекрасно как всегда!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...