vrijdag 1 augustus 2014

Nog steeds aan het borduren.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de beterschapwensen.
Ik ga langzaam vooruit, maar ben nog steeds niet helemaal de oude.
Daarom ben ik heerlijk aan het borduren.
Wat kleine projectjes die al heel lang lagen te wachten.
Deze keer heb ik een aardbei geborduurd.
Op 36ct Antique White Edingburgh.
Met verschillende blauwe garens.
De blaadjes heb ik van Toile de Jouy stof gemaakt.
Bovenop een zilveren cap en een blauw / witte kraal.
dit pinkussen maakte ik in 2011 (klik)
Aan mijn witte kastje met blauwe inhoud
Een beetje dichterbij
 
leuk dat je een kijkje nam.
Tot gauw.
Lieve groetjes,
Evelyne

9 opmerkingen:

  1. Mooie aardbei, en wat een mooi kastje. Fijn dat het steeds iets beter gaat. Nogmaals heel veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig aardbeitje. Staat leuk bij dat kastje met al dat blauw.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Evelyne. Leuk die blauwe aardbei.Ik zal nu ook weer gaan borduren.Ik heb een tijdje geen zin gehad.Ik ga speldenkussens maken. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Eef! Niet in orde? Wat vervelend, van harte beterschap. Je borduurwerk lijdt er niet onder, mooie aardbei hoor. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk borduurtje is dit aardbeitje, hoop dat je snel weer 'de oude' bent, sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaauw, een mooi kastje en een mooie aardbei.
    T popje is lief,niet echt mijn smaak., mar t ziet er toch schattig uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a very beautiful strawberry. Looks perfect hanging from the knob of your white cupboard.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...