vrijdag 18 juli 2014

Niet alles gaat zoals gepland

Tja, dat werd vorige week duidelijk dat
in het leven niet alles gaat zoals gepland!!

Dochter Inge kwam zaterdag aan met man, Juultje en Frederique.
Maandag kreeg ik weer een een galaanval , daar had ik de laatste tijd vaker last van.
 Dinsdag moest ik met spoed naar het ziekenhuis, omdat er een ontsteking bij gekomen was.
Ik ben geopereerd en moest daar nog een week blijven.
Inmiddels ben ik weer thuis, nog niet de oude, maar dat komt weer wel.
Eerst nog genieten van twee volle weken die ik nu nog tegoed heb met de kleinkinderen.
 In het ziekenhuis hebben mijn handen niet stil gelegen.
De harten quilt is helemaal door gequilt.
Daar moet alleen nog een rand aan en ik wil er nog een label voor maken.
De quilt is voor de derde verjaardag van Juliette.
 Ik laat hem jullie zeker zien als hij helemaal klaar is.
Natuurlijk heb ik ook nog sterren gemaakt.
 Wat was ik blij dat ik de quilt gedubbeld had en mijn sterren had voorbereid.
Zo had ik afleiding en was ik lekker bezig. 

Stof; Tula Pink

Stof; Tula Pink

stof; Jo Morton

Stof: Liza Audit " Marche Des Fleurs"
Verder heb ik het  bekende speldenkussentje gemaakt van Steekjes en Kruisjes.
Ik heb er een matras kussentje van gemaakt door rondom het harten randje op een strook linnen te borduren en die ertussen te zetten.
Gebruikt garen : DMC 931 & 932

Voor iedereen een mooi zomer weekend!
Lieve groetjes,
Evelyne

19 opmerkingen:

  1. Ach arme Evelyne, ik heb wel bewondering voor je dat je ondanks alles gewoon doorgaat met de sterretjes en met borduren! Heel goed van je en ik hoop dat je nu kan genieten van de kleintjes en je dochter.
    alle goeds voor de komende tijd gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst beterschap na de operatie... hopelijk gaat het herstel snel!
    Ik geniet van je sterren... en ik vroeg me af hoe je de patronen zo gelijk krijgt op elk sterretje.
    Heb je daar een speciale methode voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, kwam zojuist je "knijpertas" tegen! Helemaal country-proof! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is even schrikken. Gelukkig ben je weer thuis en kun je nog twee weken genieten van je bezoek. Rustig aan maar hoor, een operatie is toch niet niks.lieve groet, Baukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Evelyne. Een week ziekenhuis is best lang, Fijn dat je nog wat kon doen.Je hebt nog gelukkig twee weken. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, I love how you used the Tula fabric for the fussy cut stars! I hope you don't mind if I copy you. I need to dig out my Tula blue! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps...das minder. Heel veel beterschap!
    En dan toch nog zoveel leuks gemaakt?
    Die sterren zijn prachtig. Er zitten een paar juweeltjes tussen.

    Doe je wel rustig aan?

    Fijn weekend.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your stars are just beautiful. I think I am going to have to find some Tula Pink.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap van je! Geopereerd en dan ook nog zo'n energie om te handwerken. Wel een goede afleiding. Het ziet er allemaal mooi uit!
    Ik wens je heel veel beterschap.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Evelyne, van harte beterschap. Wat een mooie sterren heb je gemaakt. Ben wel benieuwd naar de reacties die je kreeg op je quiltwerk. Groetjes, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Duidelijk dat het leven toch anders gaat dan je zou willen. Beterschap en gelukkig ben je weer thuis. Wel fantastisch wat je allemaal nog gedaan hebt. Ik vind je sterren zo mooi.
    Fijn weekend .
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohhh dat was even een tegenvaller. Ik hoop voor je dat je lekker opknapt.
    Aan energie ontbreekt het je niet, zo te lezen en te zien aan de mooie sterren.
    Beterschap en nog lekker genieten van de kinderen en de kleinkinderen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel beterschap, dat is zeker snel gegaanen dan nog zoveel kunnen doen knap hoor. De sterren zijn weer prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dat was wel een tegenvaller en schrikken, maar wat heb je mooie sterren gemaakt. Ik wens je goede beterschap en geniet van je kinderen en kleinkinderen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zat ok al niet helemaal lekker he? Maar wel jammer dan dat het net moest gebeuren toen de kinderen er waren.
    Rustig aan maar weer.
    En intussen maak je toch maar weer zulke prachtige sterren…..
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh,oh, wat vervelend voor je, gaat het nu wat beter? goed uitzieken hoor. Maar ondertussen fijn genieten van de aanwezigheid van de kinderen, en hopelijk gaat het regenfrontje snel voorbij. Het allerbeste gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ai Evelyne. Ik lees nu pas dat je geopereerd bent. En net in de tijd dat je dochter er is. Jammer van de tijd.
    Gelukkig dat je geen keus hoefde te maken. Dit moest gewoon gebeuren en gaat voor alles.
    Ik wens je veel sterkte en beterschap verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh dat is pijnlijk. Gelukkig dat je geopereerd bent en er nu van verlost bent. Een week ziekenhuisopname is trouwens best wel lang. Hopelijk ben je inmiddels weer helemaal hersteld. Fijn dat je toch plezier had in het handwerken, mooie nieuwe sterren. Fijne zomer,

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...