donderdag 14 februari 2013

Happy Valentine's Day

Een rood Valentijn hart!
Dat moet je geen water geven , maar vandaag wel wat extra aandacht aan besteden!

Want het is  Valentine's Day !!

Het borduurtje is klaar het moet alleen nog afgewerkt worden, maar ik vind het toch leuk om het vandaag op mijn blog te laten zien, omdat ik het wel toepasselijk vind met dat rode hart en het rode harte schaartje.

Het is geborduurd op 32ct Marbre linen.
De DMC kleuren zijn mijn eigen keuze.
Patroon: Acufactum.

De kaart is van Carl Larson, ik weet dat er ook een borduurpatroon van bestaat.


Iedereen een leuke dag toegewenst!
Lieve groetjes, Evelyne


15 opmerkingen:

  1. Oh gosh, that is so sweet! I love it! Happy Valentine's Day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk valentijnsborduurtje!
    Maak er een gezellige dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your stitching is so wonderful. I love this so much.

    Greetings from Germany,
    Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is wel heel prachtig maar ja datz eg ik steeds geloof ik!!!!! ik stuur jou ook een warm hart vanuit de Indre.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is enig! Wat een leuk patroontje en mooie kleuren rood en roze samen. Dit borduurpatroontje van Carl Larsson kende ik nog niet.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief patroontje. En een hart groeit ook als het aandacht krijgt, ik vind het dan ook nog eens een betekenisvol prentje. Dank je, ook voor jou een warme Valentijnsgroet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy Valentine's Day to you, dear Evelyne!
    I love this design and want to stitch it too some day!
    Wonderful work - I am sure you will finish it perfectly!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig en heel toepasselijk borduurtje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduurtje juist op deze dag. Wens je nog een fijne avond.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk werkje, hier word ik helemaal vrolijk van.
    Zelf heb ik mijn valentijnshart niet afgekregen, ben er nu nog steeds aan het werken en hoop het binnnenkort af te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig borduurwerk.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...