woensdag 21 december 2011

10 dagen Doos

Ik kan weer iets laten zien van de 10 dagen doos. Ik kan het n.l pas op mijn blog zetten als dochter lief het cadeautje heeft uitgepakt. Vanochtend kreeg ik een telefoontje, dat het hartje aan de beurt was.
Dus hier de foto's van het hart, geborduurd op antique white Belfast linen 32ct.

Uit het boek van Acufactum " Sommerland".
En zoals je ziet weer polkadots en een klein pompoentje onderaan de punt.


Allemaal bedankt weer voor de leuke reacties die heb gekregen.
Lieve groet, Evelyne

3 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je ervan gemaakt, ook deze is erg leuk en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook alweer zo énig!!!!! Die dochter van jou boft maar met zo'n creatieve moeder. ;-)
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh, wat een lieverdje, en ik vind het zo leuk dat je de rood-witte stipjes steeds laat terugkomen. Je dochter en kleindochter mogen trots zijn op een oma die van die leuke dingen maakt

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...