zondag 22 oktober 2017

Een nieuw BP ontwerp

Van de week moest ik voor een coloscopie naar het ziekenhuis
 en dat kan niet zonder een handwerkje.
Iets om handen hebben werkt goed tegen de zenuwen en het wachten.
Dus heb ik vorige week voor die gelegenheid een nieuw BP ( broderie Perse) blok gemaakt.
Heerlijk werkje, niets tellen enz, gewoon eindeloos steekjes maken
om alles vast te zetten.
Dit is het derde blokje, lekker vrolijk vind ik hem.
 
Ook heb ik de draad voor mijn Green Tea and Sweet Beans Quilt
 weer opgepakt. 
Er zijn weer twee blokken bij gemaakt.


Toby is van de week voor het eerst naar de trimster geweest.
Doodmoe was hij ervan!
Valt ook niet mee zo'n twee en een half uur staan.
Hij kan er weer even tegen.
Wel jammer dat zijn puppylook nu verdwenen is!


6 opmerkingen:

  1. Your third block is absolutely adorable! It just makes me smile very much! :D Toby looks very grown up indeed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toby ziet er idd groter uit,.. knap hondenbeest!!
    Leuke blokken en ik hoop dat het goed is gegaan in het ziekenhuis,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee, dat is wel heel lang. Arme Toby!!

    Die is idd erg vrolijk. Lijkt wel een krans! Knap dat je daar dan de rust voor kunt vinden!

    Fijne week.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje jouw BP-tje. Letterlijk en figuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een origineel plaatje heb je van je broderietje gemaakt.
    Schattig al die kindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is ineens een " grote" hond 😍 Je BP is een plaatje! Vergeleken met je bloemenblokken gaat dit heel wat tijd kosten om vast te zetten. Ik ben heel benieuw naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...