vrijdag 7 oktober 2016

Fin d' été

Afscheid nemen van een prachtige zomer!
Vol met mensen waar ik van houd, dat is altijd moeilijk!
Mijn laatste week hier bestaat voornamelijk uit opruimen, schoonmaken 
en inpakken wat mee gaat naar Nederland.
Nederland, daar wachten ook weer mensen op onze thuiskomst.
die zijn we ook weer blij ons te zien .
Zelf vind ik het heerlijk weer wat dichter bij mijn kinderen en kleindochters te zijn.
Heerlijk knutselen, luisteren en kijken.
Vooral ook kijken als ze in zichzelf bezig zijn en hele verhalen vertellen, zo leuk! 
Dus met het oog hierop is poetsen en schoonmaken niet zo heel erg.

Met het heerlijke zomerse weer, op een beschut plekje, borduurde ik deze drie kindertjes.
Het zijn zulke leuke nostalgische plaatjes!
Je vindt ze in het boekje ,
All Our Yesterday's.
Ik heb ze geborduurd 1 over 2 draden op Antiek wit linnen.
Mijn lief zaagde voor mij een plankje en freesde daar een mooi randje aan 
daar kwam nog wat Annie Sloan verf aan te pas.
Vervolgens heb ik de medaillons erop gemaakt,
en een koortje erlangs in de kleuren van het gebruikte garen.
En voila!


Dag heerlijke zomer!




9 opmerkingen:

  1. Meisje meisje...wat een ontzettend schattige borduurwerkjes...
    Wat ontzettend schattig deze kindjes...lief en nog eens lief!
    En zo leuk in een medaillonnetje en dan op het plankje gemaakt,
    dat maar het tot een beeldschoon geheel!
    Ja afscheid nemen doet altijd een beetje pijn...de ene deur gaat dicht
    en de andere deur gaat open..Wat fijn dat je weer naar familie in
    Nederland gaat..

    Heel fijn weekend meis,
    liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! This is fantastic! Just lovely.
    Have a safe trip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige lieve borduurtjes.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Evelyne,

    Het lijkt me zeker moeilijk na zo'n heerlijke zomer in Frankrijk
    weer afscheid te moeten nemen, maar zoals je al schrijft in Nederland
    worden jullie ook weer omarmt door lieve mensen die jullie gemist hebben.

    In gedachten zie ik je al zitten werkend aan deze lieflijke tafereeltjes,
    meis wat zijn ze lief en MOOI. Je hebt ook prachtige kleuren gebruikt.
    Net ben ik even gaan googelen op All Our Yesterday's patroontjes,
    wat zijn ze allemaal prachtig, krijg gewoon zin om er aan te beginnen,hihi.
    Wie weet doe ik dat ook een keertje, ben er gewoon weg van zo mooi.

    Lieverd, succes met alle poetsklusjes als afsluiter in Frankrijk.
    Geniet van een fijn weekend.....

    Liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve borduurtjes. En ja, wat dichter bij de kinderen en kleinkinderen is ook fijn. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer fijn da je naar Nederland gaat, zo heb je het goede van beide landen. Wat een lieve borduurtjes. En je zonnige meisjes pop vind ik helemaal het einde.
    Sterkte met poetsen en goede reis terug.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer leuk in Nederland. We zien je gauw weer. Mooie borduurtjes, ze zijn onwijs lief.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet....your stitching is so beautiful!
    Helen xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldschoon en goede thuisreis en geniet van de kinderen deze winter. Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...