vrijdag 22 juli 2016

Tha-Tha....

De laatste blokken van de Stonefields zijn klaar!
Terwijl de kleindochters in het zwembad spelen, doe ik zo nu en dan toch een steekje.
Niet veel natuurlijk, want ik wordt regelmatig gevraagd om mee te kleuren
(wat ik heel erg leuk vind)
Stickers mee te plakken.
De schommel een zetje te geven.
Een kijkje te komen nemen in het potje, de middelste probeert zindelijk te worden.
Weg met de luiers!!
Om wedstrijd te zwemmen met de oudste( 4jaar ).
Verder koken afwassen was ophangen enz, enz.
Maar soms. . . . .
is er even een momentje en dan . . . . . . . .
zet ik ineens de laatste steekjes aan de blokken van de Stonefields.
Nu beginnen aan de Flying Geese.
Niet zo'n moeilijk werkje en die steekjes kunnen ook wel even tussendoor.
Nog een weekje zijn ze hier en genieten we nog lekker even van elkaar.
Het weer werkt mee, dat is ook een cadeautje!
 






Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog.
Goed en zonnig weekend gewenst.

8 opmerkingen:

  1. Jeetje Eef, die zijn mooi geworden hoor!!!!
    Wat een plaatjes. heerlijk dat de kindjes er nog een week zijn en vooral dat het mooi weer is. Daar valt of staat in de vakantie toch alles mee he?
    Veel plezier nog, geniet van hen en van je steekjes.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie blokjes weer, veel plezier met de kleinkinderen.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Eef geniet ervan, wat heerlijk om ze allemaal bij jullie te hebben. Dat het weer dan ook nog eens zo mee speelt is helemaal geweldig. Hier vroeg in de ochtend een verkoelende regen en dat vind ik (die niet zo goed tegen deze hitte kan zonder een meer of zwembad om in te zitten en een grote boom voor schaduw) helemaal heerlijk. Je blokjes zijn een feestje om naar te kijken. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De blokjes zijn prachtig! Ik ben benieuwd naar het totaalplaatje....

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, zo gaat dat met kleinkinderen.
    Die kunnen je gezellig bezig houden.
    De Stonefield blokken zijn weer mooi geworden.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Eef,

    Wat heb je het heerlijk druk met jou kleine meisjes...vind
    het zo geweldig hoe je van alles geniet...super!

    En ja wat kun je toch prachtige dingen maken, keer op keer
    denk ik dit is het mooiste en dan kom je de keer erna weer
    met iets wat nog mooier is...kind je bent een kunstenares met
    naald en draad...

    Alles is even mooi en prachtig maar het blok met roodkapje
    vind ik zo zo superlief en gaaf!

    Geniet maar fijn van je prinsesjes...dikke kusXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn erg mooi geworden. Geweldig dat je alle blokken nu afhebt. Ik ga er net mee beginnen,

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...