vrijdag 27 november 2015

Vroege Vogel

Ik weet dat het nog Sinterklaas moet worden .
 Mijn principe is, dat ik pas met kerstversiering begin na het Sint feest.
Maar het borduurtje was af en dan wil ik het ook graag aan jullie laten zien.
Heb ook braaf nadat ik de foto's gemaakt had , de kerst versiering weer opgeborgen.
 
Het patroon is van Blackbird Design
" Merry Christmas"
Linnen ; R&R Reproductions 35ct. tea dyed
1 over 1  geborduurd met de opgegeven kleuren.
 



Voor iedereen een goed weekend!

13 opmerkingen:

  1. Wat een dotje! Soms zou ik zo graag willen dat ik van borduren hield ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal aan bij Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kerst borduurtje Evelyne, en zo met de verlichting
    en het engeltje erbij krijg ik wel zin in de kerstsfeer.

    Vind de kleuren erg mooi voor deze tijd van het jaar.

    Geniet van een fijn weekend,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how this looks over one. OMG, it just changes the whole look! Beautiful work!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Evelyne het is een prachtig ornament. Het is zo Kerst. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful design and stitching, getting us in the Christmas mood

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi klein borduurtje.
    Gezellig, de Kerst spulletjes mogen weer bijna tevoorschijn komen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such beautiful Christmas stitching, and lovely photos too!
    Helen xox

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...