donderdag 4 december 2014

In het vooruitzicht op Kerst

Eerst nog even voor de kleintjes Sinterklaasfeest, 
daarna mag ik van mezelf pas een kersthuis gaan maken.
Maar alvast wat voor de Kerst borduren kan al wel natuurlijk.
Dus ben ik daar ook druk mee.

Het borduurtje heet
"Les Amies du Père Noël" van Tra-la-la.
Garen DMC zoals opgegeven.
Linnen is Sandstone 36ct.
 
Afgelopen zomer was dochterlief op vakantie met mijn kleinkinderen bij ons in Frankrijk.
Ze gebruikte melkpoeder in grote blikken voor de flesjes van de kindjes.
Met twee kinderen gaat zo'n blik snel leeg.
Zonde om zo'n mooi groot blik weg te gooien dacht ik, dus heb ik het bewaard voor ooit.
Nu heb ik het gebruikt om het blik te bekleden met het borduurtje en kunnen daar de kerst takken in.
Nog een leuk hartje erbij geborduurd om aan de kast te hangen.
Laat nu de kerst maar komen !
 




Voor iedereen die nog Sinterklaas gaan vieren,
geniet van de verraste snoetjes van de kids!

Tot gauw en bedankt voor het langskomen.

8 opmerkingen:

  1. Dat heb je fantastisch gedaan!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love both pieces! The Santa is adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige maand met heel veel mooie dingen.
    De borduurwerkjes zien er prachtig uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hermoso todo lo que veo ! siempre tan perfecto .
    Besos.
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Evelyne, Het ziet er leuk uit. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk idee, om zo'n blik te bekleden.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om een blik zo om te toveren tot een kerstbloempot! Groetjes Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kun jij het toch gezellig maken. Ik heb ook bewondering voor je borduurtjes. Fijn weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...