vrijdag 9 mei 2014

Green Tea And Sweet Beans

Van de week niet zoveel gedaan.
Maar toch weer een blok af van de,
Green Tea And Sweet Beans.
Verder heb ik een fuzzy ster gemaakt.
Ik wilde dit graag eens proberen.
Deed een oproep op haar blog in december om elke week een ster te maken en die vrijdags op je eigen blog te laten zien.
Aan het einde van het jaar kun je dan van alle gemaakte sterren een quilt maken.
Ik ben  van de  week begonnen, dus in week 19 . 
Dus aan het einde van het jaar zou ik dan 33 sterren hebben.
Iedere week een ster leek me ook wel te  doen.
Ik merk wel dat ik altijd naar bepaalde stoffen pak
Ik houd ook erg van kleur vandaar denk ik!
Maar neem een kijkje op Haar blog want zij gebruikt reproductie stoffen van
 Judie Rothermel, Marcus Brothers, Jo Morton,
die ook zo prachtig zijn!
Misschien moet ik die stoffen ook eens proberen, maar je moet natuurlijk ook geschikte stoffen hebben die te gebruiken zijn voor Fuzzy cut en dat zou betekenen dat ik veel nieuwe stoffen moet kopen en dat gaat weer erg in de papieren lopen.
Toch ga ik het zeker een keertje proberen.

Bedankt dat je even een kijkje kwam nemen.
Goed weekend.
lieve groetjes,

12 opmerkingen:

  1. Ik ben tot nu toe dapper gebleven.... Maar je maakt het wel lastig, met die leuke foto's ;)
    Prachtig sterretje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Evelyne. De blokken worden mooi. Vooral die stof met die vogeltjes. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blokken in mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer twee erg mooie werkjes! Succes met de rest van de sterren.

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  5. J'aime beaucoup tes nouveaux bloc, Evelyne : des couleurs fraîches et pétillantes pur ce quilt printanier :)
    Je te souhaite un agréable week-end,
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! De kleuren die je gebruikt zijn ook zo lekker fleurig en fris. Mooi je sterretje ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Fuzzy ster ziet er prachtig uit!
    Heb het ook al op haar blog gezien, het is echt heel mooi.
    Ze legt het ook goed uit hoe je het kunt doen.
    Maar voorlopig denk ik iets te hoog gegrepen voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Son muy bonitas esas telas ! Te va a quedar muy lindo cuando lo termines .
    Groet Lieve
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal weg van je green tea and sweet beans patroon.
    Weet je waar het te koop is? Jou versie wordt ook al zo'n lievertje
    Vele quiltgroetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben helemaal weg van je green tea and sweet beans patroon.
    Weet je waar het te koop is? Jou versie wordt ook al zo'n lievertje
    Vele quiltgroetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...