vrijdag 24 januari 2014

Bargello Sewing Case

De afgelopen tijd heb ik gewerkt aan de
Bargello Sewing Case 
van Barbara Jackson.

Ik vond het etui in de oude magazines van Cross Stitch Sampler
in 4 delen.
Summer 1994
Fall 1994
Winter 1994
February 1995
De etui is geborduurd op 30 count Ivory Permin.
Met de opgegeven kleuren behalve de
Needle Necessities die zijn verwisseld voor Threadworx.
De binnenkant is gevoerd met
ecru zijde.
Ik denk erover om er nog wat accessoires bij te maken,
dus wordt vervolgd !
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en ben blij met het resultaat.
voorkant
binnenkant

achterkant


Gezellig dat je even kwam kijken!
Fijn weekend en 
Lieve groetjes,
Evelyne

20 opmerkingen:

  1. Prachtig Eef. We moeten weer eens afspreken. 6 febr. Ga ik naar de beurs in Parijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit ook weer mooi Evelyne. Prachtig.
    De doosjes links in je header vind ik zo mooi.
    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my gosh, you already finished it? Didn't you just get the kit? lol! It's gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marvelous! Very nicely finished too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Om helemaal verliefd op te worden. Ben benieuwd naar het vervolg.
    Fijn weekend
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your stitching is so beautiful.
    The needle case looks wonderful.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Evelyne, Het is prachtig geworden. Bargello is mijn lievelingstechniek. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maravilloso ! Me gusta mucho . Muchas Felicidades por hacer cosas tan bonitas !
    Besos.
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations !!! Your bargello box is truly beautiful :)
    I wish you a lovely week-end,
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig gemaakt en afgewerkt Evelyne!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gedaan Evelyne, hier heb ik geen geduld meer voor :)
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Это очень красивая, прекрасная и очаровательная работа! вышивка роскошная и конверт выполнен безупречно! Мне очень понравился! Браво!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat is dit mooi, je bent toch echt een borduurkunstenaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bravo for this needle case, I just love it..Bargello is so great to stitch...it goes so quickly!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...