vrijdag 8 november 2013

TIS THE SEASON van Blackbird Design

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele reacties van jullie,
 op mijn vorig blogje  van de Betsy Morgan box!!

Ik heb een nieuwe finish!!
Dit keer is het,
 "TIS THE SEASON"
van Blackbird Design.
Jullie kennen waarschijnlijk het patroon wel.
Ik vind het een prachtig patroon met de Cardinaal vogel.
De Cardinaal vogel hoort voor mij echt bij Kerstmis.
29 oktober begon ik aan het patroon en het was 5 november klaar,
dus in een week geborduurd.
Nu nog zoeken naar een passende lijst!


Geborduurd op
36ct Lakeside linnen Patina.
Garen Belle Soie CC 
 
 
 Bedankt voor het langskomen.
Fijn weekend en 
HAPPY STITCHING!!!!!!

Lieve groetjes, Evelyne

16 opmerkingen:

  1. It's beautiful! Congratulations on the finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amazing design) I'm going to sttich small part of it)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Это очень красивая, прекрасная вышивка! Мне очень нравится! Лучшее украшение для Рождества! Браво!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evelyne, wat is het mooi geworden en wat komen de kleuren mooi uit! Echt een gaaf geheel, ben benieuwd hoe je het gaat inlijsten! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Evelyne, Het is echt prachtig. De tekst kan ik niet lezen ik spreek geen Frans. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het eweer mooi geworden. Jij ook fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Evelyne,

    your stitching looks fantastic.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Evelyne, das ist ein so schönes Muster. Die Farben kommen auf dem leicht grauen Leinen super schön raus. Tolle Arbeit.

    Schönes Wochenende
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Evelyne, wat is dit een leuk borduurpatroon en jij hebt het weer als een speer geborduurd. gezellig al weer iets in kerstsfeer. groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Es un trabajo precioso, como todas tus labores.
    Gracias por tu comentario en mi blog
    Feliz sábado

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en zo snel...deze staat ook nog op mijn verlanglijstje, het boek heb ik liggen, nu nog tijd maken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en zo snel geborduurd! Ik heb 'm ook nog op m'n verlanglijstje staan, het boekje heb ik maar nu nog tijd ervoor maken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe krijg je dat nou in 1 week voorelkaar. Prachtig!!!!!!!
    Zo knap
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful finish, thank you for sharing! Deb

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...