vrijdag 18 oktober 2013

Fees Brodeuses 2013 in Dijon

Vandaag ben ik naar Dijon gereden.
Daar was een expositie van" Fees Brodeuses" .
Wat  heb ik genoten!
Het was niet in zo'n grote hal, maar heel kleinschalig.
Echt ik heb mijn ogen uitgekeken.
Heel veel was over een draadje geborduurd.
Leuk opgesteld en omdat het niet heel erg druk was kon je alles goed bekijken.
Je mocht natuurlijk nergens aankomen , maar er waren dames die met handschoenen aan hun objecten open deden en uitleg gaven.
Kijk even mee, dan laat ik jullie even meegenieten.












 






19 opmerkingen:

  1. Wow! What beautiful work! I'm always amazed at how different the designs and finishing work are in Europe. Gorgeous! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onvoorstelbaar Eef, wat zul jij genoten hebben!!!!!
    wat een prachtige dingen en wat een mooie foto's. Nou hier krijg je toch spontaan inspiratie van he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...what a amazing exhibition . All so wonderful works.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk, prachtige kunstwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me voorstellen dat je daar je ogen hebt uitgekeken Evelyne. Oh, wat een prachtige stukken.
    Het werk op de bovenste foto is wel heel byzonder hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, was für eine wunderschöne Ausstellung. Bin total begeistert.
    Am besten gefällt mir das Bild Nr. 2 von oben. Eine wunderschöne Box.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige werkstukeen,nee kunstwerken ,kon je daar bekijken. Wat moet je genoten hebben. Die dozen.... Ben er helemaal weg van.
    Fijn weekend
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohh wat mooi.
    Dat kistje en die bovenste doos en het laatste schilderij. Hartstikke mooi.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige werken! Ik kan me voorstellen, dat ze in het echt nog mooier zijn. Je zal wel genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous! The boxes are so wonderful and all the other stitchery is unique and perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is werkelijk prachtig! Vooral die eerste met al het witte geborduurde en gehaakte? kant. Wat zul je genoten hebben,

    groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW!!!!! Какое все красивое!!!!! Большое спасибо за экскурсию! Мне все очень понравилось!!! Восторг!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat fijne borduurwerk toch prachtig! Over één draadje borduren is echt héél mooi.
    Wij kunnen mooi met je meegenieten zonder dat we in Dijon geweest zijn;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for sharing such stunning pictures. This club in Dijon makes wonderful things.


    P.s. I've just noticed your Stitch me club of 2013........your finishing is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat ziet dit er allemaal prachtig uit, ook echt net wat voor jou. Jammer dat ik niet meer in Frankrijk ben.(was)., groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Evelyne, wat is dat mooi. Wat zal jij genoten hebben. En natuurlijk ook weer veel inspiratie opgedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. the sewing box is stunning is there a a shop where you can buy this pattern if so what is the pattern called.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lindos os seus trabalhos!

    beijos,

    Lígia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...