maandag 18 februari 2013

Pannenlap

Vandaag lekker zonnig weer, met wat vrieskou.
Heerlijk genieten, ware het niet dat hier hard gewerkt wordt, wat met een hoop herrie gepaard gaat!
Tussen de middag ging ik even polshoogte nemen en ik moest denken aan het programma
                                                 " Eigen Huis en Tuin",    maar dan met een kleine woordspeling                                                 
                                                    EIGEN HUIS IN PUIN !!!!

Dus van poetsen kwam niet veel vandaag.
Stilzitten is niets voor mij dus heb ik mijn haakpen ter hand genomen.
In het oude tijdschrift Landleven jan/febr. 2011 had ik leuke kippen pannenlappen gezien.
Wat katoen gezocht en een gezellig kippetje gehaakt.
Dit is het geworden een lekker fleurig rondborstig kippetje!


Eigen Huis in Puin
Fijne week allemaal.
Lieve groetjes, Evelyne

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze schattig, Evelyne! kei leuk gemaakt!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit gezien, een kippannelap. Ik zou heel graag het patroontje van je krijgen als dat kan.........Vindt haar zo schattig weet nu al voor zie ik haar ga maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er heel grappig uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute! Love it -- it will look so cute hanging in your kitchen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd zeker in deze aanlooptijd naar pasen. Wat een puinhoop daar bij je huis.Is het alleen de buitenkant of gebeurt er binnen ook van alles?Sterkte
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anje, Het gebeurd aan de entree en aan de achterkant, Binnen zijn we nog bezig aan mijn werkhoek, maar dat geeft minder stof en rommel!
      Bedankt voor je reactie.
      Lieve groetjes, Evelyne

      Verwijderen
  6. Wat een gezellig kleurrijk kippetje.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...