zaterdag 2 februari 2013

Enchantement

Deze  ENGEL kwam ik tegen op het blog van DANYBROD en ik was op slag verliefd!!!
Dus het patroon besteld, als PDF dus dat gaat heel snel!
Ondanks dat de kerst al voorbij is ben ik er s'avonds al aan begonnen. Ik heb een oud broderietje aan de achterkant gemaakt,  dat kun je zien aan het kleine roestvlekje wat nog erop zit, maar dat mag met oud kant. Daarin kun je wat naaigereitjes kwijt.
Ik heb er met plezier aan gewerkt.
Geborduurd op 36ct. Edinburgh Light Mocha met de geadviseerde DMC kleuren.



Iedereen een fijn weekend .
  groetjes, Evelyne

6 opmerkingen:

  1. Such a beautiful design! I've never seen this one. Love what you did with it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begieren prachtige engel, en zeker zoals jij haar verwerkt hebt met dat kant, en erg mooie achterkant! Lekker laten staan, engelen waken toch immers over ons. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer prachtig en dat engeltje op de achterkant past er zo goed bij!!! Jij ook fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een klein juweeltje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel leuk uit. ( ik ben er niet verliefd op!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Evelyne, het is heel erg mooi. Ik heb mijn blog een beetje verwaarloosd omdat ik druk ben met Pinnen op Pinterest. Ik heb het nu helemaal onder de knie. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...