zaterdag 9 februari 2013

Dresden Quilt

Ja, de Dresden quilt heeft me in zijn greep!
De stof is lekker kleurijk , daar kan ik zo vrolijk van worden.
Het is gek eigenlijk want ik houd ook erg van antieke stoffen, zoals Howard Marcus  en Judy Rothermel en de Antique Fair van Blackbird Design.
En dat zijn toch meer ingetogen tinten.
Deze stof is van Moda " Summer House" en zo ziet hij er ook uit  ZONNIG, ZOMERS!

Ik maak hem op mijn nieuwe BERNINA 750 QUILTERS EDITION ,   die ik afgelopen kerst van mijn  LIEF  heb gekregen.
In mijn nieuwe naai, borduur, knutsel, haak en breihoek.
Kortom mijn nieuwe creative hoek in wording, want hij is nog niet helemaal klaar.
Hier en daar nog een likje verf en er komt nog een vitrinekast om mijn creatieve uitspattingen in te showen.
In het werkblad zit een verzonken lichtbak erg praktisch, als ik hem niet gebruik leg ik er mijn snijmat op.

Verder ben ik ook nog druk aan het borduren aan mijn Susan Singleton, dus die laat ik de volgende keer weer zien.
En ik ga meedoen aan de "Scarlet Letter Challenge" met een nieuwe Sampler uit de Scarlet reeks.


 Een berichtje kan ik altijd waarderen en lees ik met plezier!
Een goed carnavals weekend gewenst en vat geen koudje.

Lieve groetjes, Evelyne
 

11 opmerkingen:

  1. Wat is dit super gaaf en zulke prachtige kleuren, toppie!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch. Das sieht schon jetzt sensationell aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een heerlijke vrolijke frisse blokken zeg. Gebruik ik ook te weinig, terwijl ik de kleuren schitterend vind.
    Je werkhoek lijkt ook prachtig te worden. Veel plezier er van.

    Gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en zeker zomers. Vanuit een ooghoek zie ik dat het hier weer begint te sneeuwen. Je zou bij het zien van deze stoffen even vergeten dat het nog winter is. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige Dresden, super mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Dresden's are magnificent Evelyne and I can tell that your workspace is going to be a lovely environment to sew in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, your Dresden Plate is just gorgeous! So colorful, and so many pieces too! Lucky you with your new sewing machine. I envy you!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke werkboek heb je daar. Het is zo fijn als je de boel kunt laten staan en ook om je spullen zichtbaar om je heen te hebben.
    Wat een vrolijk gebeuren is je Dresden quilt. Fantastisch om daar me bezig te zijn in deze toch nog best donkere februaridagen.
    Geniet van je hoekje en van een fijn weekend.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastische werkplek heb je gekregen. Een een superdeluxe naaimachine. Het wordt tijd dat ik het eens kom aanschouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Evelyne wat mooi gaat dit worden.
    En inderdaad heerlijk vrolijke kleuren.
    Je werkplek ziet er gezellig uit.
    Geniet er van.
    fijne week,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je Dresden quilt is prachtig. Ik ben dol op deze kleuren. En wat een fijne werkplek heb je. De ingebouwde lichtbak ga ik onthouden, dat is een goed idee.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...