vrijdag 22 februari 2013

Blog boek 2012

Vorig jaar had ik een blogboek laten maken.
Het zag er zo goed en verzorgd uit en ik vind het leuk om nog eens terug te kijken.
Natuurlijk kan dat ook op mijn blog, maar zo nu en dat hoor ik toch wel eens,  dat iemand zijn blog van de blogger wordt afgehaald.
Vorige week gebeurde dat Inge.
Er was een aanval op Faceboek en haar blog werd hiermee besmet en zodoende in quarantaine gezet.
Natuurlijk vind mam het ook leuk om in te bladeren, want met 94 jaar is ze niet vertrouwd met een computer maar wel met een boek.
Ze kan er zo heerlijk van genieten, ook omdat ze zelf natuurlijk ook nog steeds borduurt.
Ik ben er weer blij mee.
HIER kun je het bestellen mocht je interesse hebben.




Goed weekend.
Lieve groetjes, Evelyne

11 opmerkingen:

  1. I always think about doing this. I should just go for it. Thanks for the link.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me ook leuk om eens zo'n boek te maken.
    Helemaal na de slechte ervaringen met Web-log.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf, wat is het een mooi boek geworden en bedankt voor de link! Ik heb meteen ook een boek gemaakt met de logjes van 2011, als het goed bevalt zal ik ook 2012 in twee delen laten drukken, dat is het nadeel als je veel logjes schrijft!
    Veel plezier met bladeren! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee. Ik heb mijn oude web-log als pdf opgeslagen, maar doe er nog niet veel mee. Een boek maken lijkt mij ook wel wat.
    Ik was flink wat achter met blogjes lezen, wat heb jij de afgelopen tijd veel leuke dingen gemaakt. Nu even het koude sneeuwweekend voorbij, hopelijk wordt het dan echt lente?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohh dat is wel een heel leuk idee.
    Ik zal er eens gaan neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er mooi uit Evelyne!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker mooi om er een boek van te maken... alleen ik schrijf mijn logjes in het nederlands en engels en dan heb je zoveel tekst per logje wat ik weer zonde vind, dan heb ik onderhand 3 boeken per jaar nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I think that it's such a great idea to put your blog into a book. I have been thinking of doing that because you never know what will happen with your blog and it would be such a shame to loose everything that you've blogged about over the years!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk..ik ga dit ook jaarlijks laten doen, zo gaaf.
    En ik ben blij datg dit blog niet meer de melding geeft dat er 'iets engs op zit'...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O fijn dat je dat even meld Marian. Ik heb de veroorzaker uit mijn blogrol gehaald en alle reacties die ze ooit gegeven had verwijderd van mijn Blog en mijn wachtwoord van Google veranderd.
      Gelukkig is het nu dus goed.
      Bedankt voor je reactie, het is echt de moeite waard het boek.

      Lieve groet, Evelyne

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...