zaterdag 17 december 2011

10 dagen Doos

Volgens oude traditie geef je bij de geboorte van een kind een 10 dagen doos.
Het is de bedoeling dat moeder iedere dag één cadeautje mag uitpakken.
Ik vond het leuk om er ook wat zelf gemaakte dingetjes in te doen, zoals dit oppasboekje.
Het oppasboekje heb ik  natuurlijk gekocht , maar ik heb er een hoes van polkadot stof  om gemaakt. Het Pinokio patroontje vond ik hier .Ik heb het afgebiesd met een ruitje roesje .
Het Pinokio papier vond ik op E-Bay, wat het cadeautje helemaal af maakte.

                                                         







 Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve reacties!!!

Allemaal een fijn weekend.

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen meis,

    Ja dat is een tof idee zeg...dat wil ik ook voor mijn dochter doen als ze straks is bevallen..

    En ik vind het oppasboekje zo schattig gemaakt..die rode stipjes met Pinokio...en dan ook nog bijpassend papier...zo leuk!!!

    Gaat alles goed met je dochter en het kleine snoesje?

    Dag lieve meis...geniet maar van deze mooie tijd!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n 10 dagen doos hé? En je hebt er vast veel moois ingestopt. Dit boekje is natuurlijk helemaal geweldig!! Wat leuk zo'n polkadot en pinokio past er prima bij. Wel enorm leuk ook dat je bijpassend papier gevonden hebt.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Prachtige namen heeft ze gekregen.
    Het boekjes is zo leuk met Pinokkio en het polkadot stofje. Wat heb je ook leuk papier erbij weten te vinden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boek, echt zo mooi afgewerkt!
    Het papier is zo snoezig...
    Je (klein)dochter zal er zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke tiendagendoos en het schattig gemaakte oppasboekje is ook zo lief. Gaat alles goed met de kleine Juliette? Ga lekker genieten (of ben je weer terug in la douce France?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear evelyne, your baby book is so cute: I am sure the Mom will be happy with your new gift.
    I wish you and your family a Merry Christmas and a very happy New Year.
    Warm Wishes,
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh Evelyne, dit is helemaal wat ik leuk vind, zo vrolijk en wat een enige foto's weer.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...