vrijdag 5 augustus 2011

MTSA

Mijn zusje haar vakantie in zuid Frankrijk zit erop en dan overnacht ze hier om haar reis terug naar Nederland te onderbreken. Omdat ze me in mei zo hard had meegeholpen om mijn Kast te verven en ik ieder dag weer geniet van het resultaat heb ik dit borduurseltje voor haar gemaakt.
Het patroon is van MTSA geborduurd op 32ct linnen antique white.
Het lijstje heb ik geverfd met krijtverf en daarna heb ik er was overgedaan voor de antiek look.
Hetzelfde zoals we de kast hadden gedaan.

Ze was er erg blij mee. Ik ga voor mezelf zeker dit patroon nog een keertje borduren, omdat het zelf ook erg leuk vind
Fijn weekend allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig katje. En het lijstje ziet er ook heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon. Het lijstje past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a kitty so cute, Evelyne and how is well framed : nice work :-))
    Have a nice day,
    Isa

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...