woensdag 8 juni 2011

Casier d'imprimeur / letterbak

Vandaag heb ik weer wat klaar om mijn letterbak te vullen.
Een dame geborduurd met zelf geverfde zijde draad en een Koolmeesje aan een pindasnoer, een leuk winter tafereeltje, geborduurd met DMC. Het Koolmeesje meet 2,5 cm x 3,5 cm en is dus heel klein.
Alles borduur ik met 1 draad over 1 draad op 36 ct Edinburgh antique white.
En zoals je ziet ben ik nog lang niet klaar.
Waarschijnlijk wordt het een jaar project, want zoals je misschien gelezen hebt op mijn andere blog,

                                             Ik word oma !

Mijn dochter heeft al het een en ander uitgezocht voor de nieuwe babykamer, dus er is ook ander werk aan de winkel, dus ben ik niet alleen maar bezig met de letterbak.



                                                                               

3 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me erg leuk om te maken, wat fijntjes allemaal. Ik zie momenteel wat minder dus 32 count is het fijnst. Ik denk toch steeds meer aan een (loep) lamp. Over twee weken heb ik een afspraak om nieuwe lenzen in te meten dus hopelijk gaat het dan wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee met de letterback....
    echt super


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Eva,I really love how you are "dressing" your " casier d'imprimeur ....I loke very much the colors you are choosing and everything looks very elegant : keep up this nice work :-)
    Have a nice week-end,
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...