woensdag 6 april 2011

Friendship Bird Floss Tag.

Dit is een folk art floss tag in de vorm van een vogel met een staart van floss.
Ik heb hem gemaakt voor Corrie die mij al een aantal keren geholpen heeft, wat ik zo op prijs stelde.
En moet ik bekennen, ook al wist Corrie dat niet, zij  mij dat zetje in de rug gaf om te gaan bloggen.
Ik had haar verteld dat ik op het Franse platteland woon waar het erg rustig is en dat ik best bij een borduur clubje wilde om wat van ideeën te wisselen. Maar dat heb je hier niet. Ze vertelde mij dat je door het bloggen leuke mensen "ontmoet" met dezelfde passie of hobby en soms groeit daar een vriendschappelijke band uit. Dat klonk mij als muziek in de oren.
Dus ben ik met mijn blog gestart in december 2010.

Ik heb het linnen in rode kool geverfd.


De kroontjes spel heb ik ook zelf gemaakt.



Het patroon is te vinden in de Gift of Stitching januari/februarie 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...